פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
חנה | 21:31  30/06/08
בצעירותי למדתי לתואר ראשון בהוראה+ הנדסאות מחזבים. עבדתי בהוראה כשנה וחצי אך לא הצלחתי להטיל משמעת בכיתות והיה לי קשה מאד (עצם ההוראה היה בסדר גמור) במחשבים לא הצלחתי למצוא עבודה, (האנגלית שלי גרועה(4י"ל)) אני עובדת כבר 4.5 שנים כעובדת בנק, אך זה מתסכל אותי משתי סיבות: 1. אין לי אפשרויות קידום בכלל והמשכורת שלי מאד נמוכה כ 4.5 א' ש"ח ל40 שעות שבועיות 2. אני גרועה בשיווק, ומאד מחפשים את זה בבנק אצלינו. אני רוצה לעשות הסבת מקצוע. איך אפשר לדעת מה מתאים לי, אני לא רוצה סתם ללכת ללמוד משהו ושוב להתאכזב. איפה אפשר לקבל עזרה ביעוץ במה לעבוד? אודה מאד מאד על עזרתך.
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 14:02  03/07/08
הי חנה את מתארת צורך בשינוי והסבה מקצועית על רקע בחירות שגויות ולא מתאימות בעבר ולכן מציעה לך לפנות ליעוץ אצל פסיכולוג תעסוקתי או כל מומחה בבחירת מקצוע. את מוזמנת כמובן למכון בו אני עובדת "מכון אדם מילא" שיש לו סניפים בכל הארץ וכן מוזמנת לחפש יעוץ במכונים אחרים, באוניברסיטאות או אצל מומחים שעובדים באופן פרטי. בהצלחה
חנה | 18:42  08/07/08
כמה עולה אצליכם כזה יעוץ? והיכן אפשר ליצור איתכם קשר?
סגור