פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אביטל | 00:51  24/06/08
שלום יש לי שאלה בקשר לתולדות האמנות.. האם מקבלים בתואר לאמנות תעודת אוצר? מה מקנה לי התעודה הזו? איך נעשים אוצרים השטח? אהה ...ומה זה בידיוק תעודת חופר בארכיואלוגיה...אני אחפור בורות?
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 08:13  24/06/08
הי אביטל ניתן לקבל תעודת אוצר רק אחרי תואר ראשון ולימודי תעודה של של אוצרות (לימודים שנלמדים רק לאחר תואר ראשון). העבודה היא במוזאונים וצריך להפנות קו"ח כמו בכל חיפוש עבודה. לגבי ארכיאולוגיה- מדובר בחפירות באתרים בהם יש סיכוי למצוא ממצאים היסטוריים.החפירות אינן נעשות על דעת עצמך אלא דרך חברה והמטרה בלימודים אלה לזהות פריטים ארכיאולוגים ולהכיר היסטוריה וההתמקדות אינה בפעולת החפירה.
אביטל | 03:28  02/07/08
היי אפרת תודה רבה רק שאת האמת אני לא בטוחה שאני אלך על תולדות האמנות, אני חושבת ללמוד כל כך הרבה דברים...רק שאי אפשר הכל בבת אחת...בעקרון אני לא רוצה להכנע לבינוניות, הציונים שלי הם 445 פסיכומטרי ו87 בבגרות וזה לא כך כך הרבה..אני רוצה שיהיו לי יותר אפשרויות...אני יכולה ללמוד הנדסאי ואז להשלים לתואר, ואני יכולה לעשות מכינה, שלא ממש מתחשק לי..התחומים שמענינים אותי הם בעיקר מדעי ההתנהגות , תזונה ועיצוב.עיצוב זה מעניין אבל אני רוצה משהו בכל זאת עם יותר ספרי לימוד בכדי להעשיר את הידע, כרגע אני שוב נבחנת לפסיכומטרי, ועדיין מאוד קשה לי עם זה. בכל מקרה יהיה מעניין לשמוע מה דעתך. לגבי מכינה או אוניברסיטה זה לא כל כך משנה לי.
סגור