פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ענת | 11:43  20/06/08
שלום, אני רוצה לברר לגבי לימודי מחשבים. איזה תחומים יש ללמוד? איזה מכללות מוכרות ובעלות מונטין ללימוד מחשבים?
אילן | 09:30  22/06/08
אם מעניין אותך תחום המחשבים יש באינטרביט מרכז הדרכה קורסים ברמה גבוהה, כדאי לברר: http://www.interbit.co.il/expert.asp?id=61
יש להם תואר ראשון (BSC) במדעי המחשב ומתמטיקה. שכר הלימוד הוא אוניברסיטאי, והתואר הוא תואר של אוני' בן גוריון (וגם חלק מהלימודים מתקיימים שם). בהצלחה.
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 11:29  23/06/08
הי ענת התחילי מחיפוש אצלנו באתר בחיפוש לימודים ובדקי מסלולים ותחומי לימוד. היות ומדובר במסלולים רבים ומוסדות לימוד רבים אני מציעה לך לפנות גם לספריית ה"מית"ם", במכון "אדם מילא", ולקרוא על תחום המחשבים שמעודכן שם מידי שבוע בכדי ללמוד על התחום. בהצלחה
מיכל | 16:56  26/06/08
היי ענת, אני הייתי ממליצה לך לברר על מסלולים במכון הטכנולוגי בחולון. אם תחום של מדעי המחשב או לחילופין אופציה של שילוב מחשבים עם הדרכה יכול לעניין אותך תוכלי למצוא את המסלולים האלו שם.
סגור