פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שירן | 12:36  17/06/08
אחרי ניסיונות להתקבל לבתי הספר הכי טובים בארץ: שנקר, חולון ובצלאל וללא הצלחה, אני רוצה ללמוד במכללה. השאלה שלי היא איפה, יש כל כך הרבה מכללות וזה כבר עשה לי כאב ראש. אני מתלבטת בין: מנטור, אבני, אסכולה, מנשר, ספיר, סמינר הקיבוצים, סלע ועוד שבטח שכחתי לציין פה. תודה על הייעוץ.
הילה | 09:39  18/06/08
מכיוון שגם אני התעניינתי בתחום יצא לי לברר קצת..השאלה הראשונה היא האם את מעוניינת בתואר בעיצוב גרפי או רק בתעודת מקצוע?קחי בחשבון שבכל מקרה על מישהו מוכשר עם תואר לרוב מסתכלים יותר.עם תעודה את צריכה באמת להיות מאוד כשרונית. לגבי אבני מדובר במכללה מאוד ותיקה שגם עובדת בשיתוף עם האונ' הפתוחה כך שאת מקבלת מהם תואר ראשון בסופו של דבר.כדי להתקבל לשם את צריכה אבל תיק עבודות מוכן ומרשים. לגבי מנטור,סלע ג'ון ברייס וכו'-נותנות רק תעודת מקצוע.עולות לא מעט כסף פר קורס אבל נחשבות שלשותן לדי מובילות בתחום. בכל מקרה הייתי מציעה לך להכנס קצת לפורומים של עיצוב גרפי ולעשות קריאה וחיפוש שם.יש שם דיונים די שוקקים בנושאי מקומות הלימוד.
אורן | 12:59  18/06/08
יש שם לימודי עיצוב גרפי ועוד כל מיני מסביב שנקרא תקשורת אינטראקטיבית. לומדים שם דברים אחרים שיכולים לעזור, קצת עריכת וידאו וצילום. ממש מומלץ.
סגור