פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
קלינאית תקשורת | 12:22  10/06/08
שלום וברכה! בשעה טובה סיימתי תואר בהפרעות בתקשורת ומאוד מרוצה מהבחירה. אני אתחיל לעבוד במסגרת משרד החינוך שנה הבאה בעזרת השם. וכעת להתלבטות - ברצוני ללמוד לימודי השלמה לתעודת הוראה. אני מודעת לתוכנית מקוצרת של המכללות המיועדות לצוות הפרא-רפואי, ברצוני לשמור את התעודה למקרה שארצה לעסוק בהרואה בפועל במסגרת שליחות של הסוכנות או אף בארץ. האם את יודעת אם תעודת ההוראה הנ"ל מספיקה לצורך עבודה כמורה בפועל? האם ללמוד במסגרת הסבת אקדמאים להוראה? תודה!
שגית | 13:50  10/06/08
אני מאוד מתעניינת בתואר בהפרעות בתקשורת , אשמח אם תספרי לי קצת על הלימודים?ועל אפשרויות העסקה?
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 09:51  11/06/08
הי איני מכירה את התוכנית הספציפית עליה את מדברת. ררי במשרד החינוך לגבי התעודה ולגבי ההכרה שלה בעולם העבודה.בהצלחה
גייל | 15:11  11/06/08
שלום, יש לי חברה שעשתה הסבה כמו שאת מחפשת בבית ברל, היא סיפרה לי רק דברים טובים על המסלול. לפי מה שאני זוכרת בונים לך שם תוכנית אישית לפי הלימודים הקודמים שלך, ובסוף הלימודים את יוצאת עם תעודת הוראה ותוכלי ללמד, את רק תצטרכי לבחור את האוכלוסייה שתרצי ללמד אם זה יסודי או על יסודי או בכלל חינוך מיוחד. יש עוד הרבה סוגים של תעודות הוראה שאת יכולה לברר לגביהם בבית ברל ולבחור את מה שמעניין אותך ספציפית. מקווה שהצלחתי לעזור. בהצלחה.
גילה | 23:31  11/06/08
במכללת לוינסקי יש מסלול קצר יותר מהסבת אקדמאים - לכי לשם
סגור