פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מתעניינת | 16:23  05/06/08
שלום, יש לי תואר בחינוך ואני רוצה ללמוד טיפול באמנות, שמעתי שיש כזה מסלול בבית ברל מישהו שלמד ויכול לספר לי קצת על הלימודים? ואם יש עוד מקומות אחרים שמלמדים בהם? ועוד שאלה- מה אפשר לעשות עם תעודת מטפל באמנות?
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 23:39  07/06/08
הי יש עוד מספר מקומות ללמוד טיפול באומנות כמו "לסלי קולג'", סמינר קיבוצים ועוד מידע תוכלי לקבל באתר זה בחיפוש לימודים. תוכלי לעסוק בתרפיה באומנות בבתי ספר, בתי אבות, בתי חולים ומרפטות לפגועי נפש ובמסגרות החינוך המיוחד. בהצלחה
שלום למתעניינת, אני לומדת במדרשה בית ברל במסלול לתרפיה באמנות, אני יכולה לספר לך שיש הרבה אופציות לעבודה לאחר הלימודים במדרשה, למשל בבתי חולים, מרכזים לנפגעי נפש, בתי ספר וכו'. בנוסף אני אוהבת מאוד פסיכולוגיה ויש הרבה קורסים גם בזה במסגרת הלימודים. אני לא מכירה מסלולים נוספים, אבל האמת היא שגם לא חיפשתי. ברגע שמצאתי את המסלול במדרשה ישר ידעתי שאני הולכת ללמוד בו.
סגור