פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ספיר | 08:31  30/05/08
אני כבר חושבת במשך שלש שנים מה ללמוד ועדיין אני לא יודעת.בנתים אני פקידה במשרד. אני ממש ביאוש, חשבתי על תחום חינוך למרות שאני לא רואה את עצמי מורה. ואז חשבתי האם משתלם ללכת ללמוד הוראה מבחינת המשכורת השכר זהה למזכירה כפי שאני היום ללא לימודים. יש לי חברה שהיא מורה לאנגלית עם תואר ראשון+גמולים וחצי משרה השכר עומד על כ3000 שח בלבד!ואין שעות למשרד החינוך לספק מעבר.נורא קשה למצוא משרה מלאה. בקיצור האם כדאי לי ללמוד בכלל?
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 22:37  01/06/08
הי ספיר אם אינך רואה עצמך מורה מדוע את מתעמקת בתחום כ"כ?! מציעה לך לפנות לתחום שאת אוהבת. מה לגבי לימודי הנ"ח ובהמשך הכשרה ביעוץ מס וחשבות שכר? זה קרוב לתחום עיסוקך, ידרוש יחסית הכשרה קצרה וישדרג אותך בעולם העבודה.בהצלחה
נועה ארליך | 13:36  03/06/08
היי ספיר, אני סיימתי תואר בחינוך בבית ברל, עשיתי תעודת הוראה באנגלית. אם את, כמו החברה שלך, מעוניינת בהוראת אנגלית תוכלי להתפרנס/ להגדיל את ההכנסה גם משעורים פרטיים באנגלית. כמו כן, אם נושא החינוך באופן כללי מדבר אליך אבל לא בהכרח הוראה תוכלי ללמוד חינוך בלתי פורמלי שיאפשר לך למצוא עבודה במגוון רב של ארגונים חברתיים ועמותות, משרד החינוך ואפילו תנועות נוער.
דורית | 16:18  03/06/08
עבודה מאתגרת עם שליחות. את יכולה להיות בחינוך המיוחד, ואז זה לא ממש מורה ואפשר גם להמשיך לתחומים טיפוליים, או להיות גננת. בלוינסקי יש אחלה מסלולים כאלה והמכללה מקסימה
סגור