פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום רב, יש לי תואר בהנדסת חשמל וכרגע אני עובד בחברת הייטק בתור מנהל פרויקט (תחום ניהולי) מול לקוחות החו"ל. אני מתעניין בתחום הפיננסי והייתי מעוניין ללמוד מקצוע או תואר שכאשר אעזוב את הייטק אוכל לעבוד בו (בכל גיל). לגבי תואר שני במנהל עסקים אני לא מתלהב כי אני אשאר בתחום, ולא יהיה לי העלאה במשכורת או בתפקיד, אני מתעניין בתואר שני בכלכלה ,ראיית חשבון או משהו אחר אשמח לקבל המלצתך לאיזה כיוון מומלץ ללכת תודה רמי
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 20:57  28/05/08
הי רמי כל התחומים שציינת מומלצים, הכל שאלה של איפה אתה רואה עצמך בעוד מספר שנים. קשה לי להמליץ על תחום ספציפי מבלי להכיר אותך ולהבין את התמונה הרחבה יותר בהקשר התעסוקתי והאישי שלך.
או תואר שני בניהול טכנולוגיה? יש כמה מסלולים שלדעתי כדאי לך לבדוק ב HIT שמיועדים לאנשים עם רקע כמוך. לא יודע אם קלעתי למטרה אבל בכל אופן שווה לנסות.
סגור