פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
היי אפרת נעים מאוד..שמי מיכלי שמתי לב שאת עוזרת כאן בידע שלך לאנשים רבים,וקיויתי שתהיה לך תשובה עבורי גם כן, אבל הלוואי ומעודדת..אני בת 27 וחצי נשואה ואם לפעוטה מקסימה בת שנתיים וחצי..מאז שאני זוכרת את עצמי אני אוהבת כל מה שקשור לתחום הרפואה,והחלטתי ללמוד אחיות..אלא שבכל שלב בו נסיתי לחזור להשלמת בגרויות ופסיכומטרי משהו לא עבד..או שלמדתי בוקר עם ילדים בכיתה י"א שההתעסקות הייתה רק בבעיות משמעת,או ערב שהסיום היה נורא מאוחר וזה לא הסתדר עם הילדה..הבנתי שיש אפשרות לחכות עד גיל 30 ואז לבוא רק עם פסיכומטרי 500 אלא שקיויתי יותר שאולי באוניברסיטה הפתוחה יש מצב ללמוד את זה ללא בגרות ופסיכומטרי?וכך לא אשרוף סתם זמן?אודה לך אםתעני בהקדם היות ואם זה אפשרי מייד אעשה צעד לקראת הנושא..
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 15:26  25/05/08
הי מיכל לא ניתן ללמוד סיעוד באוני' הפתוחה, לכן אולי כדאי לחכות לגיל 30 כדי להתקבל ללא תנאים מוקדמים. מה לגבי שיננות? בדקי תנאי קבלה .בהצלחה
שזהו מבחן שלא צריך התכוננות מוקדמת רק בודק יכולות רק במכון טל בירושלים!(מוסד דתי לבנות)
סגור