פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אוסנת עמבר | 22:50  21/05/08
אני מתלבטת בין למידת תרגום עברית-אנגלית-עברית, תחום שאני מאוד מתחברת אליו בתור אהבתי לאנגלית, וקריאה ב-2 השפות, לבין עיצוב גרפי תחום שתמיד עניין אותי בתור אהבתי הרבה לעיצוב ואמנות- כאשר מתרגמים את המקצועות הללו לרווח חודשי מה עדיף?
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 20:38  22/05/08
הי אוסנת בשני התחומים ניתן לעבוד כשכירה או עצמאית ולהרוויח טוב, כמובן בכפוף לכישוריך, אישיותך ויכולתך להתקדם ולנתב עצמך בשוק העבודה ולכן מציעה לך לבחור בתחום שמעניין אותך יותר. בנוסף, ע"מ להיות בטוחה, נסי לשוחח עם אנשי מקצוע מכל תחום ולקבל תמונה מקיפה יותר על הנעשה בתחום. בהצלחה
איריס | 17:09  25/05/08
היי קוראים לי איריס ואני סטודנטית במחלקה לטכנולוגיות למערכות למידה בחולון. אם יש לך אנגלית טובה וזיקה לעיצוב שווה לך להתעניין במחלקה שאני לומדת בה - טכנולוגיות למערכות למדיה בHIT. שיהיה לך המון בהצלחה בהמשך הדרך :)
סגור