פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
סיון | 21:57  13/05/08
שלום לכם! אני רוצה להתחיל ללמוד הוראה באנגלית, אבל אני לא יודעת אם ללמוד לתואר באנגלית באוניברסיטה, או ללמוד ישירות לתעודת הוראה??
keren | 00:28  14/05/08
אני סטודנטית לתואר ראשון באנגלית ואני לומדת במסלול לאנגלית בסמינר הקיבוצים, כי אני חושבת שעדיף לעשות תואר + תעודת הוראה כדי שתוכלי ללמד מיד עם תום הלימודים, ולא לבזבז זמן, אני ממליצה לך לבדוק בסמינר לגבי פגישות ייעוץ, הם יכולים לעזור לך בהתלבטות שלך. דרך אגב יש יום פתוח השבוע ב-14.5, שווה לך לבוא ולהתרשם מהאנשים והמקום עצמו. בהצלחה.
חנה | 14:03  14/05/08
לסיוון, אם את רוצה להיות מורה באנגלית אז עדיף לך לעשות תואר בחינוך באחת מהמכללות לחינוך. חוץ מהתואר את מקבלת גם תעודת הוראה שמאפשרת לך להתחיל לעבוד מיד בתום הלימודים. אני אישית ממליצה לך לבדוק לגבי לימודים במכללה האקדמית בית ברל, שמעתי מכמה חברות שלי שלמדו שם שאין מקום טוב יותר ללמוד חינוך משם, הן סיפרו לי שהלימודים היו באווירה אינטימית והיחסים שלהן עם המרצים היו חמים. שמחתי לעזור ומקווה שתצליחי בלימודים.
גילה | 23:09  14/05/08
ברור שישר עם תעודת הוראה. זה הרבה יותר פרקטי בגלל הנסיון שצוברים. אני מכירה את המסלול בלוינסקי והוא נהדר
צליל | 13:52  16/05/08
אם את רוצה להיות מורה לאנגלית,עדיף שתשלבי עבודה מעשית עם הלימודים כדי שכשתסיימי,ואפילו באמצע,יהיה לך קל בעבודה מול ילדים.חוץ מזה,משרד החינוך נותן מלגות משמעותיות לסטודנטים להוראת יסודי.אני ממליצה לך לברר בלוינסקי,המסלול שלהם מקסים.
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 19:40  17/05/08
הי את צריכה ללמוד תואר ראשון באנגלית וחינוך ורק בהמשך תוכלי לעשות תעודת הוראה, שנה רביעית בנוסף ללימודי השלוש שנים של התואר הראשון.
דורית | 10:42  18/05/08
עדיף לך לעשות במכללה כי יש הרבה יותר חיבור לשטח. אני מכירה אחלה מסלול בלוינסקי עם מלגות גבוהות
סגור