פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
איילת | 15:48  03/05/08
שלום סיימתי ללמוד לימודי עו"ס ואינימעוניינת לעסוק בכך כרגע. נותרתי ללא כיוון, ותסכול רב. שאיפתי היא לעסוק במשהו בו אני טובה, ושאוכל לפתח אותו. כתיבה היא תחום כזה. העיניין הוא שלא רציתי ללמוד לימודי עיתונאות או בכלל לעסוק בזה. ואז שמעתי על תוכנית הלימודים בבית ברל. כאשר קראתי על כך באתר שלכם, נראה היה שהלימודים מכילים תחומים מאוד רלוונטים עבורי.שאלתי היא אילו דלתות הלימודים הללו פותחים בפני. כלומר באילו מקומות תעסוקה אוןכל להשתלב, והאם , כאשר אני באה מרקע שונה כל כך, אוכל להשתלב בהם בכלל או שעלי ללמוד לימודי תואר שלמים. תודה מראש.
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 08:31  11/05/08
הי איילת שאלתך כללית מידי, על איזה תחומי לימוד בבית ברל את מדברת. באיזה תחומים את רוצה להשתלב? באופן כללי תוכלי ללמוד תרגום, עריכה לשונית ואלה תחומים המשיקים לכתיבה מלבד עיתונאות. כתבי ביתר פירוט ואוכל לסייע לך. בהצלחה
איילת | 14:30  11/05/08
הי אפשרת, שאלתי אכן הייתה כללית מידי, אך מייד לאחריה, הוספתי חלק נוסף, ששכחתי להוסיף בהתחלה...חבל שלא ראית. בכל מיקרה התכוונתי לגבי עריכה. האם עריכה כפי שלומדים אותה במוסדכם תוכל לסייע לי להשתלב במקומות עבודה עוסקים בתחום הכתיבה? ואם כן, באיזה. האם אין צורך בתואר הקשור בנושא ע"מ להשתלב באותם מקומות. תודה מראש.
סגור