פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מירב | 22:16  30/04/08
אני סימתי את התואר במנהל עסקים לפני שנתיים אני מוענינת לבצע הסבת מקצוע לתרפיה באומנות מה עלי לעשות ומה התקופת הלימודים ?
ליטל רונן | 17:12  01/05/08
היי מירב, אני לומדת במדרשה לאמנות בבית ברל במסלול לתרפיה באמנות. אני יכולה לספר לך שהמסלול נמשך שלוש שנים, שבהם את לומדת טיפול בעזרת אמצעים שונים באמנות כמו פיסול וציור. הלימודים מאוד מרגשים ומעמיקים והאווירה במדרשה חיובית וחברותית., כדי להתקבל צריך תואר ראשון ויש לך, בקיצור שווה לך לבוא ליום הפתוח שצריך להיות בקרוב. בהצלחה.
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 08:40  11/05/08
הי הרקע הנדרש הנו בחינוך, פסיכולוגיה, עו"ס או כל תחום טיפולי/חינוכי אחר לכן סביר להניח כי תצטרכי השלמות לתואר ראשון למשל: תוכלי ללמוד תואר ראשון בעו"ס לימודים הנמשכים שנתיים ומיועדים לאקדמאים. ורק אח"כ תוכלי ללמוד לימודי תעודה של שנתיים בתרפיה. סביר להניח שזה מה שתצטרכי, אך תמיד שווה לבדוק אל מול המוסדות שבהן את רוצה ללמוד, אולי יוכלו "לתפור" לך מסלול יחודי בהתאם להשכלתך. בהצלחה
הדס | 14:15  01/06/08
תואר ראשון בחינוך רגיל למשל באומנות, זה אפשרי אחרי זה ללמוד תואר שני בתרפיה באומנות?
סגור