פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מתלבט | 20:31  30/04/08
אני אוהב מחשבים, אבל לא רוצה לעסוק בעבודה שהיא כל היום מול המסך, לכן שללתי את מדעי המחשב. אני צריך אפשרות גם לעבודה מול אנשים. אני לא רוצה שהתואר ינעל אותי לכיוון מסויים ויאפשר לי להתפתח בכיוונים שונים לרצוני. בנוסף אני אוהב ללמוד לימודים פרקטיים, שרואים את התוצרים. יש לי רקע בעבודה במחשבים וגם קצת בהדרכה וקצת במכירות (לא אהבתי את האחרון). לאיזה תואר נראה לך אוכל להתאים?
אנדריי | 18:02  03/05/08
שלום למתלבט  אני בהחלט מבין את ההתלבטות שלך. לפני מספר שנים הלכתי ללמוד מדעי מחשב לאוניברסיטה הפתוחה וגיליתי שזה "לא בדיוק מה שחשבתי". האם שמעת על התואר "טכנולוגיות למערכות למידה"? זה תואר חדש במכון הטכנולוגי (HIT) אשר מלווה כמה דיסציפלינות יחד: ניהול, תכנות, עיצוב, הוראה ופסיכולוגיה. הלימודים מאד מאתגרים ומעניינים, משך הלימודים 3 שנים והרבה אנשים מוצאים עבודה בתחום עוד לפני סיום התואר. זה גם עבודה עם האנשים ועם המחשבים. לומדים טכנולוגיות מידע מתקדמות (web 2.0, web 3.0), e-learning והרבה דברים נוספים. מה אתה אומר?
אני לא מכיר ממש את התואר, הלימודים עצמם פרקטיים או שכל הזמן יושבים בהרצאות ומסכמים? אתה לומד כרגע בתואר הזה?
תמיר | 22:35  31/05/08
כנס תראה קצת על המחלקה "טכנולוגיות למערכות למידה" בפייסבוק http://www.facebook.com/group.php?gid=14706534822
סגור