פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
חן | 11:45  30/04/08
אני אקדמאי מתחום הכלכלה בן 46 ושקלתי לעשות הסבה לייעוץ פנסיוני. מה הסיכוי למצוא עבודה בתחום בגילי? האם עדיף על זה תואר ב MBA או השלמות לחשבונאות תואר ראשון? הערה :כיום עובד בתחום הכספים (גבייה,אשראי). תודה
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 14:19  30/04/08
הי חן ככל שידוע לי תחום יעוץ פנסיוני הנו תחום מבוקש מאוד וניתן להשתלב בו בכל גיל ואף הייתי אומרת שיש יתרון לאנשים מבוגרים בשל ניסיון ויכולת ליצור קשר עם אנשים מבוגרים וכן שידור של אמינות ומקצועיות. לגבי חשבונאות- קח בחשבון שתצטרך סטג' עם אנשים צעירים ולחזור קצת לאחור. בהצלחה
שני בניהול טכנולוגיה של המכון הטכנולוגי בחולון. זה מסלול שמיועד כעיקרון להכשיר לעבודה בהייטק. אני התעניינתי בזה אבל אין לי רקע כלכלי/מדעי. סיכוי למצוא עבודה אני מאמין שתמיד יש.
סגור