פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ליאת | 14:59  28/04/08
שלום רב. אני בחורה בת 30 ורוצה להתחיל תואר ראשון בייעוץ חינוכי. אם אני רוצה לעבוד בתחום הזה האם תואר ראשון מספיק או שחייבים תואר שני? האם לא עדיף ללמוד תואר ראשון למשל במדעי ההתנהגות או תחום קרוב ואח"כ לבדוק אופציה לתואר שני בייעוץ חינוכי? אני לא בטוחה אם אני אמשיך לתואר שני ולכן לא יודעת מה עדיף מבחינת עבודה אח"כ.
בר | 00:51  01/05/08
כדי להיות יועצת חינוכית בשלב ראשון עלייך לסיים תואר ראשון בייעוץ חינוכי שאורך 3 שנים ובנוסף להוציא תעודת הוראה (שנה נוספת).לאחר מכן חובה לעשות תואר שני על מנת לקבל רשיון יעוץ. חשוב שתדעי שבשטח שעות היעוץ אינן רבות (כ 15 ש"ש) ובזמן הנותר עלייך ללמד. בהצלחה, בוגרת תואר ראשון ביעוץ חינוכי (בר אילן)
שלום. אני מתלבטת האם ללמוד לתואר שני במכללה שהיא שלוחה אקדמית לאונברסיטה צחול.[ מכללת ישראל] האם התואר השני תקף כתואר לכל דב5ר או זה מעין תואר שני סוג ב' . אני חוששת להשקיע מאמצים ואמצעים ולגלות שבסיומם שואלים אותי תואר שני מאיפה? ולגלות שזה לא ממש נחשב. אשמח לקבל תשובה כנה.
אפי | 14:31  02/05/08
אפשר ללמוד חינוך מיוחד לתואר ראשון, כי במילא חייבים תואר שני, והתואר הראשון ביעוץ הוא לא משהו. אני מכירה את המסלול במכללת לוינסקי והוא ממש מעניין
סגור