פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני חייבת עזרה...... קוראים לי שירן אני מוגדרת קלקויית למידה באבחון שעשיתי גילו שאני סובלת חזק מבעיות קשב וריכוז ואשר ללמודים שאני לומדת לא יוצאים ציונים טובים כתותאה מבעיה קשה זו. גם אים אני אשלים בגרויות זה לא רלונטי מישום שכאן יש את הקושי הבגררויות ועיבוד החומר בקאש אך כאשר אני עונה בע"פ יותר קל לי וגם אני לא נתןנה כלפי לחץ הבוחנת אבקש בכול לשון של בקשה על לימוד קורס אוו השלמה עים הקלה של בע"פ כי זו השיטוה היחידה בה אני מצליחה מאשר בכתיבה.אשמח עים תעזרו לי כמה שיותר מהר כי בעז"ה בעוד כחודשיים אני מסיימת את לימודי בתודה ובתקווה להבנה ועזרה דחופה שירן.
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 17:43  25/04/08
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 17:43  25/04/08
הי שירן מה את שואלת? חזרי על שאלתך כי היא אינה ברורה לי.
בסמינר הקיבוצים הוקם מרכז המסייע לתלמידים עם לקויות למידה. את יכולה להשתתף בתוכנית שלהם גם אם לא תלמדי בסמינר הקיבוצים, אלא במקום אחר. ראי בקישור הבא: http://info.smkb.ac.il/home/home.exe/654/4178 מלבד זאת, אולי כדאי לך להעזר בארגון ניצן ולקבל מהם יעוץ. http://www.nitzan-israel.org.il/main/siteNew/index.php אל תתיאשי! בהצלחה :-)
סגור