פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שמי טל בת 22 כרגע בפרשת דרכים לגביי לימודים אקדמאים- תואר ראשון הנני בוגרת 12 שנות לימוד ובגרות מלאה בציונים סבירים, ללא פסיכומטרי. התחום שבאמת משך את עיני הוא בתחום המחשבים וההייטק, שיווק ופיתוח תוכנה בהייטק, מה שנקרא תחום המרקום (-ניהול תקשורת שיווקית) וניהול מוצר. אך למעשה זהו מקצוע יותר ספיציפי שניתן להתמקצע בו בקורסים. עד כמה שהבנתי.. ורציתי לדעת לאיזה תחום אקדמאי כדאי לי לפנות שמתקשר לתחום ספיציפי זה, או לפחות שיהיה ניתן לפתח אותו בהמשך הציעו לי לפנות לתחום מדעי החברה, מדעי המחשב או תקשורת אך אינני רואה תועלת בלימודי תואר כ"כ כללי שלמעשה אם וכאשר אני מתמקצעת בתחום שאני רוצה- זה רק בשנת הלימודים האחרונה. הייתי שמחה לקבל הכוונה.. לעזרתם המהירה אודה מאוד תודה, טל.
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 08:12  11/04/08
הי טל לימודי רקע במשחבים או בתקשורת יספיקו ע"מ להשתלב בעתיד במרקום וכמובן ניסיון שתצברי במהלך הזמן. בהצלחה
צחי | 16:13  12/04/08
הייתי באותה פרשת דרכים כמוך..את צודקת לימודים של הסמכה מקצועית כן יביאו אותך לאן שאת רוצה. אבל בסופו של דבר אולי תגיעי שוב לפרשת דרכים ותרצי לעשות תואר כדי להציב את עצמך גבוה יותר במקום העבודה. נכון הניסיון עושה המון אבל גם אם עושים תואר ראשון בשביל השורה בקורות חיים זה עדיין נותן משהו מעבר. את נשמעת רצינית אני ממליץ לך לשקול תואר במדעי המחשב
סגור