פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
עומר | 11:37  04/04/08
אפרת שלום ברצוני ללמוד ניהול משאבי במכללה האקדמית ספיר, רציתי לדעת מספר דברים על התואר ועל המקצוע 1- האם התואר הזה פרקטי , האם יש לו שימוש בשוק העבודה? 2-האם הוא יכול לתת לי יתרון על בעלי תואר ראשון בפסיכולוגיה בכך שההתמחות שלו היא ניהול משאבי אנוש על כל היבטיו? 3-והחלק אולי הכי חשוב- מהו השכר הממצוע בשוק למנהלי משאבי אנוש ומה יכולת ההתפתחות שלהם בשוק העבודה? לתשובתך אודה, תודה והמשך יום נעים.
אורנית | 13:43  06/04/08
שים לב שהתואר שמלמדים בספיר הוא יחודי מסוגו בארץ ואין עוד מקומות שמתמחים בצורה כל כך מדויקת בתחום. זה בהחלט יתרון בשוק העבודה.
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 00:14  12/04/08
הי עומר התחום של משאבי אנוש מאוד מפותח ולכן הדרישה למנהלי משאבי אנוש גדולה. כמו כן שהו תחום רחב בו ניתן להשתלב בתפקידים רבים בגיוס, הדרכה ורווחה ולא רק בניהול משאבי אנוש. התואר פרקטי וניתן להגיע לעיסוק בתחום הן מלימודי משאבי אנוש והן מלימודי פסיכולוגיה או מדעי ההתנהגות. השכר המשולם טוב כמובן נגזר מותק, ניסיון בתחום וממקום העבודה. בהצלחה
סגור