פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אהלן חברים, אני מתעניין לגבי לימודים בחו"ל, כן אני יודע, חו"ל זו מילה גדולה שהייתה צריכה למות איפה שהוא באמצע שנות ה60' ולימודים זו מילה ענקית שמתחילה בקורס מקרמה ונגמרת בדוקטורט למדעי ביוטכנולוגיה. אז אני אתן קצת פרטים על עצמי, אני מעוניין ללמוד כלכלה, מינהל עסקים, ויזמות, זה מה שאני יודע לעשות וזה מה שמעניין אותי. יש לי דרכון רומני (אירופאי, כן, הם באיחוד), זה בטח יכול להיות לי לעזר באירופה. כסף לא מהווה מכשול גדול, מצד שני לשלם 100 אלף שקל בשנה אני לא יכול. אני נוטה יותר לכיוון מדינות 'מתוקנות' ולא דווקא למזרח אירופה. הרעיון עדיין בבסיסו או בחיתוליו אם תרצו אבל אני מעוניין להרשם (אם בכלל) לשנת הלימודים הקרובה. חשבתי על גרמניה, איטליה ואנגליה, כשאנגליה כמובן הכי יקרה. אשמח לכל ייעוץ שלא יהיה, החל מרמת ה"לך לקונסוליה להוועץ עימם" ועד ל"שמעתי מדוד של חבר שלי שאונ' YYY בלידס מעולה" על כל תגובה אודה, דניאל.
סגור