פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
קצת רקע בת 25 נשואה +1 אני מתלבטת מאוד לגבי לימודים של הנהלת חשבונות איך המקצוע הזה מבחינת משרות בשוק העבודה של היום במיוחד בב"ש וןעוד לחסרי ניסיון בתחום??? איפה כדאי ללמוד את המקצוע בב"ש האם מכללת מינהל זו מכללה טובה ??? ועוד משהו בקשר לתואר ראשון ברור שצריך להתחיל ממשהו אבל אני חושבת שבשביל תואר אני צריכה להשקיע הרבה יותר ממוצע ציונים של ת.בגרות זה 70 ולא נראה לי שממוצע זה מתאים לשום תחום לימודים ברור שאני יצטרך לעשות פסיכו אז מה דעתכם במה להתחיל הנהלת חשבונות או להשקיע בתואר????
אפרת יצחקי רבינוביץ | 07:27  15/03/08
הי לשאלתך האם הנ"ח או תואר? קודם כל עליך לזהות את המטרה- במה את רוצה לעסוק או במילים אחרות "מה את רוצה לעשות כשתהיה גדולה? ורק אח"כ לחשוב על הדרך המובילה לכך. למשל: אם החלום לעסוק בטיפול או הדרכ הוראה, אז תהיה חייבת ללמוד לימודים אקדמאים. אך אם את רוצה לעסוק בניהול חשבונות, בהחלט תוכלי להסתפק בלימודי תעודה בהנ"ח. לגבי- הנ"ח , זהו מקצוע מבוקש, בכל מוסד לימודים בו מקבלים תעודה מטעם משרד התמ"ת, כלומר מוסד מוכר, יהיה טוב ללמוד בו הנ"ח.תוכלי למצוא פרטים על מוסדות לימוד באתר זה, בחיפוש לימודים. לגבי ההשתלבות בשוק העבודה, זה כבר תלוי בך, בכישוריך, מאפיניך האישיותיים וביכולת שלך להתראיין טוב. בהצלחה
סגור