פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
תום | 17:57  11/03/08
שלום אני עדיין מחפש מקצוע ללמוד הייתי באדם מילוא ולא ממש הרגשתי שהם עזרו לי בהחלטה ממש הם יעצו לי ללכת להנדסה אז הלכתי לספיר והממוצע שלי לא ממש מתקרב למה שהם דורשים כדי לעבור לבן גוריון אני באמת כבר לא יודע מאיזה כיוון ללכת אני מתבלבל מכל האפשרויות שיש בפני צילום\הנדסה במקום אחר!\עיצוב\חקלאות\תקשורת\אדריכלות נוף איך עושים סדר????
אפרת יצחקי רבינוביץ | 10:20  13/03/08
הי תום יתכן וישנם מספר תחומים המתאימים לך באותה מידה ולכן עליך לחשוב באיזה תחום אתה הכי מתעניין ואיזה מהתחומים בא לך הכי בקלות, כלומר התחום שתואם הכי הרבה את אישיותך, כישוריך והעדפותיך המקצועיות. אם תדע לענות על שאלות אלה, אולי תוכל לבחור ביתר קלות. שאל גם את סביבתך הקרובה, מה היא חושבת שהכי מתאים לך ועל סמך מה.בהצלחה
סגור