פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
טובה זהבי | 15:26  11/03/08
שלום רב !!! רציתי בבקשה לשאול, אני בת 36 רוצה ללמוד את המקצוע "מאבחן דידקטי" ואין לי אפשרות ללמוד במוסד רגיל כי אין לי בגרות ופסיכומטרי. במקצועי אני מדריכה לאמנות בכירה ,סיימתי מכינת 30+ בהצלחה רבה, כמו כן למדתי שנה "עבודה סוציאלית" במכללת ספיר אבל סולקתי כי לא הגעתי לממוצע הנדרש. שאלתי היא האם תואר בחינוך באוניברסיטה הפתוחה יאפשר לי להתקבל ללימודי "מאבחן דידקטי" ?
אם את רוצה להיות מאבחנת דידקטית כדאי שתשקיעי קצת יותר... אני מכירה את המסלול של עו"ס במכללת ספיר, וזו זכות גדולה לקבל הזדמנות ללמוד במסלול הזה, אני לא חושבת שלהגיד "סילקו אותי" זה יפה, תשאלי את עצמך אם השקעת מספיק... ואם את בכלל מוכנה להקיע מספיק כדאי להגשים את המטרה שלך... (פסיכומטרי למשל...)
לירון | 17:59  12/03/08
אבחון דידקטי דורש תואר בחינוך מיוחד. אני מכירה מסלול מצוין במכללת לוינסקי. את גם יכולה לעשות שם רק תעודת הוראה אחרי תואר בחינוך בפתוחה אבל זה יקח לך יותר כסף ושנים
אפרת יצחקי רבינוביץ | 09:02  13/03/08
הי טובה התחום של אבחון לקויות למידה נלמד במסגרת תואר ראשון בחינוך מיוחד, אך גם נלמד כלימודי תעודה לאחר תואר ראשון ורצוי תואר בחינוך, כך שלשאלתך בהחלט תוכלי להתקבל ללימודי תעודה באבחון דידקטי לאחר תואר ראשון בחינוך. תואר ראשון מהאוני' הפתוחה הוא כמו כל תואר ממוסדות אחרים.הצלחה
סגור