פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני בת 20,גרה בר"ג וחושבת ללמוד אחיות. התחלתי לחשוב על זה בעקבות שנת שרות בבי"ח ולימודי מזכירה רפואית. אני לא סגורה 100 אחוז שזה מה שאני באמת רוצה.. חסרים לי 2 מקצועות כדי שיהייה לי בגרות מלאה, ופסיכומטרי לא עשיתי. רציתי לשאול כמה דברים על הלימודים ועבודה של אחיות: 1.מה ההבדל בין אחות מוסמת/מעשית/סיעודית? 2.מה השכר של אחיות? 3.מה שעות העבודה של אחיות? 4.האם זו עבודה שוחקת כ"כ כמו שזה נראה?
אפרת יצחקי רבינוביץ | 19:48  23/02/08
הי מציעה לך ללכת לבי"ח ולשוחח עם אחיות כדי לקבל תמונה מהשטח. ההבדל בין אחות מוסמכת לאחות מעשית היא כמובן באורך ההכשרה וברמת המקצועיות והאחריות. אחות מוסמכת זה לימודי תואר ראשון. המקצוע שוחק , שעות העבודה אינן קבועות כלומר העבודה היא במשמרות, לפחות לאחיות שעובדות בבתי חולים ולגבי השכר תצטרכי לשאול אחיות. בהצלחה
סגור