פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, אני מתעניין בלימודי הנדסה אבל לא יודע באיזה ממגוון המסלולים הקיימים לבחור. איפה אני יכול לברר מהם המסלולים המבוקשים כיום במשק, מהן אפשרויות התעסוקה והשכר המוצע למהנדסים בענפי ההנדסה השונים?
מיכאל | 12:25  11/02/08
היי אמיר, אני מכיר פורום מצוין שנותן מענה לשאלות בתחום האקדמי והתעסוקתי למתעניינים בלימודי הנדסה. מדובר בפורום בוגרים בתעשייה שמורכב מנציגי בוגרים של המכללה האקדמית להנדסה סמי שמעון, שעובדים כמהנדסים במגוון תפקידים בתעשייה. הנה הלינק: http://www.sce.ac.il/forumb/ אני בטוח שתוכל לקבל שם את כל המידע הדרוש לך על מנת להגיע להחלטה. בהצלחה! מיכאל
אפרת יצחקי רבינוביץ | 13:22  14/02/08
הי אמיר אני מציעה לך לפנות לספריות מידע על מקצועות ולברר לגבי כל תחום. ספריות כאלה נמצאות בסניפים של מכון "אדם מילא" (חיפה, ת"א, ירושלים ובאר שבע) ונקראות תוכנת "מית"ם" או באוניברסיטאות : ת"א וחיפה. כמו כן מציעה לך לשוחח עם מהנדסים שכבר עובדים בתחום לגבי שכר, כמו כן חפש ב"גוגל" קיים אתר שמגדיר שכר בכל תחום. בהצלחה
סגור