פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
פלוני אלמוני | 01:16  11/02/08
אני חייל משוחרר שלא רוצה לוותר על לימודים אקדמאיים. אני באמצע קורס פסיכומטרי והבחנתי במשהו שלא שמתי לב אליו קודם - אני ממש חלש במתמטיקה ובלוגיקה.. יש לי בגרות מלאה עם ציון כולל בונוסים 97 (במדעי החברה) אילו תחומים אפשר ללמוד ולהרוויח משכורת נאה (חשוב לי מאוד) ? אני לא מעוניין ללמוד מקצועות שדורשים מתמטיקה גבוהה או פיזיקה, חבל סתם להיכשל.. אני אוהב טבע, חיות, יצורי מים אבל מה כבר אפשר ללמוד ושבאמת יניב לי פירות? אני לא רוצה להיתקע עם תואר בלי עבודה אני אפנה לייעוץ לאחר הפסיכומטרי אבל אני מעוניין לשמוע את דעתך כרגע כדי "להשקיט" את הפחדים שיש בי תודה!
אפרת יצחקי רבינוביץ | 13:24  14/02/08
הי מציעה לך לפנות ליעוץ בבחירת מקצוע אצל יועץ מקצועי שיסייע לך לקחת בחשבון את כל השיקולים ולבדוק את הכישורים שלך (הטכניים, מילוליים ועוד), מאפייני האישיות והעדפות המקצועיות לשם בחירה נכונה. בהצלחה
סגור