פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שירן | 20:25  31/01/08
היי אני שירן בת 19 וחצי מר"ג אני רוצה ללמוד עבודה סוציאלית.תכננתי ללכת לזה דרך מסלול הסבה,כי הציונים שלי נמוכים,אבל עכשיו הסתבר לי שגם להסבה הם נמוכים מדיי אז.מה כדאי? 1.להירשם ללימודי תואר ראשון של שנה הבאה ולנסות לשפר השנה את הפסיכומטרי 2. לקחת כמה קורסים באקסטרני שנה הבאה, לשפר את הבגרות ולשפר מתישהו גם את הפסיכומטרי 3. ללכת למכינה קדם אקדמאית בשנה הבאה ולנסות לשפר את הפסיכו השנה ? והאם כדאי לי להתחיל ללמוד בגיל כ"כ צעיר בכלל?ואיפה הכי טוב ללמוד עו"ס? תודה לעונים ! :)
אפרת יצחקי רבינוביץ | 10:31  02/02/08
הי שירן כל הדרכים שציינת עשויות להובילך למטרה,לכן אני מציעה לך לבחור בדרך הקלה והקצרה ביותר עבורך שדרכה תוכלי גם להשיג את התוצאות הרצויות. בדקי בחיפוש לימודים באתר זה לגבי לימודי עו"ס במכללות. בהצלחה
שירן | 16:06  03/02/08
מה המקום הכי טוב ללמוד בו עבודה סוציאלית?האם זה משנה אם אני לומדת במכללה או אוניברסיטה?
סגור