פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני לומדת כרגע שנה ראשונה באוניברסיטה ומאוד מתלבטת לגבי התחום בו אני רוצה להמשיך(חושבת לעבור לחוג אחר). השאלה שלי היא עד כמה ייעוץ/מבחן במכון מתאים יועיל לי אם אני מכירה את עצמי, את כישורי ואת תחומי העניין שלי טוב מאוד אבל לא יודעת לאיזה כיוון יהיה נכון יותר לפנות? האם בתום הייעוץ מומלץ לי או נאמר לי מה מתאים לי יותר או שזו החלטה שאני אצטרך לקבל לבד.... תודה רבה
אפרת יצחקי רבינוביץ | 11:33  02/02/08
הי דנה דווקא יעוץ מסוג זה עשוי לסייע לך מאוד. במקרה שלך אין צורך שתעברי מבחנים, אלא רק שתיים/שלוש שיחות יעוץ עם איש מקצוע, שמכיר התלבטויות מסוג זה, יאתר את נקודת התקיעות ויעזור להסתכל על הדברים מבחוץ, כלומר יתן לך פרספקטיבה לכל הדילמות ולבסוף יסייע לך להגיע להחלטה סופית. יועץ יכול להגיד לך את דעתו, אך רק את לבסוף היא זו שמחליטה.
סגור