פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אביב | 17:31  13/01/08
אני בת 21 משוחררת מצה"ל ואני מעונינת לפתוח עסק משל עצמי.. יש כמה סיבות שאני רוצה לפתוח עסק עצמאי, אחת מהן היא שאינני מתפקדת במצב שיש מעליי דמות סמכותית..אני נכנסת ללחץ ופשוט מתנהגת בצורה מפוזרת ולא מפוקסת וזה לא ממש מי שאני..רק המחשבה שיש מעליי בוס שאומר לי מה לעשות ואיך לעשות מלחיצה אותי ואני ממש לא נהנית לעבוד ככה.. זו הסיבה גם שכל חיי הייתי עושה בייבי סיטרים ובצבא ממש סבלתי מיחסי המפקד-פקוד. חוץ מהסיבה שאני רוצה לעשות דברים בדרך שלי אני יודעת שאם העסק הולך טוב אפשר ממש להתעשר מזה- מה שכמעט אין סיכוי שיקרה בעבודה רגילה.. אז ככה, אני רוצה לעצב שמלות אבל יש מכשולים רבים שאני צריכה לדעת מה הם לפני שאני מתחילה לחשוב בכלל על פתיחת עסק.. 1.כסף- יש לי בפק"מ הצבאי סכום של 15 אלף שקל אבל אני לא יודעת אם זה מספיק.. 2.אינני מבינה כלל בבדים..אני מציירת על דפים דגמים שאני אוהבת ואנשים אומרים לי שאם זה היה יוצא לפועל, השמלות שאני מציירת יכולות להיות יפהפיות. 3.השאלה האחרונה היא האם כדאי לפתוח בגיל שלי עסק? או שאני צעירה מידי ועדיף לחכות? ובקיצור אני צריכה הכוונה וטיפים לגבי פתיחת עסק משל עצמי. תודה רבה והמשך יום מעולה!!
אפרת יצחקי רבינוביץ | 19:59  15/01/08
הי אביב מציעה לך: 1. להתנסות בתחום בעבודה אצל מישהו אחר, כלומר בחנות לעיצוב שמלות 2. לפנות לגוף שנקרא "מט"י" ולקבל כלים לפתיחת עסק זעיר 3. ללמוד תחילה קורס או תואר בעיצוב כדי לקבל כלים 4. להתיעץ עם אנשים שכבר פתחו עסק ולבדוק את הקשיים שעלולים להיות כדי לקבל תמונה מקיפה בנושא. בהצלחה
סגור