פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ארז | 09:29  13/01/08
חשבתי ללמוד מדעי התנהגות או מדעי המדינה. בבר-אילן ישנו חוג משולב במדעי החברה-האם זה נכון לקחת אותו ובכך אולי ייקנה לי תחומי ידע רחבים יותר מלבד רק מדעי ההתנהגות או שעדיף ללמוד משהו שהוא כמה שיותר ספציפי. כי בחוג המשולב ישנם נושאים אחרים שגם מעניינים אותי. אך איך זה ישפיע להמשך מבחינת תואר שני או מציאת תעסוקה לאחר התואר הראשון?. שאלה נוספת: במידה ואני הולך ללמוד מקצוע הומני כגון זה-האם יש ייתרון לכך שלמדתי באוניברסיטה ולא במכללה?
אפרת יצחקי רבינוביץ | 16:36  13/01/08
הי ארז אני רואה בלימודים דרך המכשירה אותך לעיסוקים בתחומים שונים ולכן קשה לי להמליץ על הדרך המועדפת כאשר איני יודעת מה המטרה שלך, לאן אתה רוצה להגיע. במה אתה רוצה לעסוק בעתיד? אם אתה רוצה לעסוק בפסיכולוגיה כדאי ללמוד מדעי ההתנהגות או פסיכולוגיה. אם אתה מעוניין בלימודים המקנים פלטפורמה רחבה לעיסוקים שונים בעתיד, אז אולי רצוי לבחור בתחום משולב. לתחומים שונים יש יתרון כלומדים אותם באוני' ולתחומים אחרים יש יתרון כשלומדים במכללה, הכל תלוי באיזה תחום מדובר ואי אפשר להסיק מסקנות באופן גורף. בהצלחה
סגור