פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שי | 02:00  05/01/08
שלום שמי שי. עוד 5 חודש מתחרר מהצבא. כבר הרבה זמן אני חושב על מה שאני הולך לעשות אחרי צבא והחלטתי לילמוד כלכלה בשילוב של מנהל עסקים. אני כבר הרבה זמן שאני מתעסק בבורסה ולומד מספרים על כלכלה ושוק ההון. יש לי בגרות מלאה אבל ממוצע ציונים 75. לצערי לפני הצבא לא אהבתי לילמוד ועשיו אני מאוד מצטער על זה. חשבתי לעשות מכינה באיזה אוניברסיטה ולנסות בכל זאת להתקבל לאחד האוניברסיטאות הטבות בארץ. השאלה אם כדאי להשקיע במכינה ובפסיכומטרי או ללכת לילמוד בכלל במכללה. מה ההבדל בין תואר של מכללה לתואר של אוניברסיטה?
אפרת יצחקי רבינוביץ | 10:15  06/01/08
הי שי לעיתים אין הרבה הבדל בין לימודים באוני' ולימודים במכללה, תלוי כמובן בתחום. בגדול, האוני' נתפסת כמוסד חקרני והלימודים בחלק מהתחומים תיאורטיים יותר בעוד שבמכללה הדגש עשוי להיות יותר פרקטי מעשי. תלוי עד כמה אתה חדור מוטיבציה להשקיע ולשפר... אם יש הרבה מוטיבציה אז שפר ולמד באוני' (גם יותר זול) אם אינך רוצה בכך התחל ללמוד באחת המכללות כלכלה ומנהל עסקים. בהצלחה
טובה, הקריה האקדמית | 16:44  06/01/08
לצערי, הנתונים שסיפקת כאן לא מספיקים על מנת להתקבל לקריה האקדמית אונו וגם לא למכינה. אני הייתי ממליצה לשפר בגרויות או לגשת לפסיכומטרי ולנסות ולקבל לפחות 630. ההבדל בין תואר של מכללה לתואר של אוניברסיטה, הוא בעיקר ביישומיות... בעוד שבאוניברסיטאות הדגש הוא בתיאוריה, במחקר. כמובן שהיחס במכללה הוא אישי יותר. בהצלחה! טובה מרקוביץ ראש מנהל רישום וייעוץ הקריה האקדמית אונו
סגור