פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
היל | 12:49  26/12/07
כיום אני סטודנטית לביולוגיה שאמורה להתחיל את שנה ב. במהלך השנה הראשונה שמתי לב שאני לא כ"כ נהנית מהתואר ולא יודעת לאן פני מועדות בהמשך ובעיקר שיטת הלימוד שלי היא לשמור את הראש מעל המים ובמקום להצטיין פשוט להבטיח שאני לא אכשל בכלום.. ולכן חשבתי לנסות לחשוב על כיווני לימוד מעט שונים. אחד מהכיוונים שלי היה פסיכולוגיה של בע"ח או ייעוץ התנהגותי לבע"ח-הבעיה שלי עם התחום הזה שאני לא יודעת איפה לומדים ואם זה קורס שמאושר ע"י משרד העבודה והחינוך וגם מה אפשר לעשות עם זה אח"כ(מבחינת התשלבות בשוק העבודה). כיוון אחר שחשבתי עליו הוא עיצוב גרפי:הבעיה פה שיש מאות מקומות שמלמדים ואני לא יודעת מה מהם נחשב טוב ומה לא ובעיה נוספת שיש לי היא העובדה שאין לי תיק עבודות מוכן בנושא כך שאני תוהה אם בלי תיק עבודות אפשר ללמוד את הנושא בצורה רצינית וגם להתשלב אחרי בשוק העבודה? מקווה שהפעם השאלה תהיה יותר מובנת. תודה:)
סגור