פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
היל | 13:51  23/12/07
שלום לכם, אני לא יודעת אם כאן המקום לשאול אבל אני צריכה דעה לא משוחדת..אני חושבת אולי ללמוד את הנושא ותהיתי לעצמי כמה דברים: 1.האם אתם מכירים מקומות לימוד מומלצים שלא דורשים תיק עבודות מפואר כדי להתקבל או ידע מוקדם ומעמיק בתוכנות של עיצוב?ואם כן האם המקומות האלו בעלי תעודה מספיקה כדי לעבוד איתה בשוק? 2.קראתי שיש קורס בנושא במכללת EPS-מישהו שמע על המקום ויודע אולי להגיד לי פרטים? 3.עד כמה דרוש למקצוע כישורי יצירתיות ידניים?(הכוונה ממש לדעת לצייר וליצור ולבנות דגמים ומודלים או שהלימוד הוא ממוחשב בלבד?) 4.קראתי במקומות מסויימים שזה מקצוע שקשה מאוד ללמוד ולהשתלב בו כי יש בו מקום להרבה ביקורת ובעיקר מהסוג הרע האם מישהו נתקל בזה אם בלימודים או כבר בעבודה ויכול קצת לספר לי על החיים בתור מעצב גרפי בשוק העבודה? תודה רבה לכל מי שיענה וסליחה על ההטרדה הילה:)
היל | 13:53  23/12/07
מצטערת שאני מצרפת כך את ההודעות אבל רק כך המע' קולטת לי את השאלות..:/ אני מתעניינת לגבי הנושא של פסיכולוגיה של בע"ח: איפה לומדים?האם מכובד ע"י משרד החינוך והעבודה? איפה משתלבים מבחינת המקצוע בשוק העבודה? אני כיום מצויה לאחר שנה ראשונה בביולוגיה האם תואר ראשון בביולוגיה יכול להועיל לי לפתוח בפניי יותר דלתות יחד עם התעודה הזו של מטפל התנהגותי לבע"ח?
אני אנסה להבהיר את עצמי קצת יותר: כיום אני סטודנטית לביולוגיה שאמורה להתחיל את שנה ב. במהלך השנה הראשונה שמתי לב שאני לא כ"כ נהנית מהתואר ולא יודעת לאן פני מועדות בהמשך ולכן חשבתי לנסות לחשוב על כיווני לימוד מעט שונים. אחד מהכיוונים שלי היה פסיכולוגיה של בע"ח או ייעוץ התנהגותי לבע"ח-הבעיה שלי עם התחום הזה שאני לא יודעת איפה לומדים ואם זה קורס שמאושר ע"י משרד העבודה והחינוך וגם מה אפשר לעשות עם זה אח"כ(מבחינת התשלבות בשוק העבודה). כיוון אחר שחשבתי עליו הוא עיצוב גרפי:הבעיה פה שיש מאות מקומות שמלמדים ואני לא יודעת מה מהם נחשב טוב ומה לא ובעיה נוספת שיש לי היא העובדה שאין לי תיק עבודות מוכן בנושא כך שאני תוהה אם בלי תיק עבודות אפשר ללמוד את הנושא בצורה רצינית וגם להתשלב אחרי בשוק העבודה? מקווה שהפעם השאלה תהיה יותר מובנת. תודה:)
היי הילה! אני כותבת לך מתוך ניסיון אישי למדתי עיצוב מערכות במשך 3 שנים במכללת תל-חי שבצפון. אך שם זה בתור מוקד בלבד! עכשיו במכללה הטכנולוגית בחולון פתחו בזה תואר שלם של עיצוב. יש שם מרצים מעולים שאחד מהם אני מכירה באופן אישי הוא לימד גם אותי שמו רונן המר. שם את לא צריכה ידע מקדים בעיצוב או תיק עבודות אלא רק בגרות פסיכומטרי וידע בסיסי במחשב כמו וורד או פוור פואינט שגם את זה בשנה א' מלמדים אותך. יש לך כל מיני קורסים שמלמדים אותך להשתמש בתוכנות עיצוב כמו פלאשים עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט, יש קורסים תיאורטיים שמלמדים אותך תיאוריה מה הם חוקי העיצוב ואיך מוח של אדם מגיב על עיצוב כלשהו. ילמדו אותך פסיכולוגיה שתוכלי לדעת תגובות שונות וקורסים כמו עיצוב ופיתוח תוכניות הדרכה, בניית חומרי למידה מגוונים. גראפיקה וכד' ואת לא חייבת לדעת לצייר בעצמך! אז בהצלחה ותבררי מכללה טכנולוגית חולון
סגור