פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שי גואטה | 00:08  19/12/07
חבר'ה , אני איש מחשבים . ייצא לי ללמוד ולהכיר את המחשב שלי מקרוב , מבחינת חומרה וכו' , וייצא לי להכיר את מערכות ההפעלה XP ו WIN2003 SERVER מקרוב , והתחלתי לשחק איתן קצת , וללמוד עליהן בבית ,ולמדתי מספר פיטצ'רים נחמדים שלהן , כמו ACTIVE DIRECTORY ו RIS וכו'. מצאתישהתחום נורא מושך אותי ונורא מעניין אותי . בנוסף יצאתי , באופן פרטי לקורסים של UNIX , בג'ון ברייס , וראיתי שמבחינה מקצועית , תחום של סיסטם מושך אותי . רציתי לדעת , האם יש אפשרות לעבוד בתור איש סיסטם כזה , עם הידע שיש לי עד עכשיו . והאם יש תואר שכולל בתוכו , את התחומים האלה . ואם כן אז עד כמה הוא כולל , ובאיזה נושאים הוא עוסק . האם בחברות , יש צורך בתואר במחשבים על מנת להיכנס לעבוד בתחום הזה ? והאם יש הבדל בתחום הזה ספציפית , בין מישהו שבא עם תואר לבין מישהו שלא . ושאלה אחרונה, שמעתי על תעודות מקצועיות מכל מיני אנשים שייעצו לי , אם תוכלו לעשות לי סדר לגבי מה עדיף להשקיע ומה כדאי ללמוד ומה לא התחומים הם : MCSA+MCSE CCNA + CCNP LINUX ADMIN AU18 + AU20 אהה ועוד שאלה ככה ממש לסוף , אם אתם יודעים מה השכר של איש סיסטם כזה , עם תואר לעומת מישהו בלי תואר , ומה התנאים , אני אשמח שתספרו לי גם (כי איפשהו זה גם שיקול שעומד על הפרק) תודה רבה לכולכם , בין אם תעזרו ובין אם סתם תקראו , ואני אשמח גם אם תייעצו לי (: ואגב מנהלים , בטעות פירסמתי את זה גם בפורום של הפסיכמוטרי , אז בבקשה תמחקו שם , או שאם יש מקום יותר רלוונטי תעבירו אליו
סגור