פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
סילבנה | 00:18  26/11/07
היי קוראים לי סילבנה אני במקור מארגנטינה (יש לי משפחה בארץ) ואני מתעניינת בלימודים ועבודה בארץ. משפחתי ממליצה לי לעבוד עם ילדים מגיל קטן עד גילאי 6-7 מכיון שאני אוהבת מאד ילדים והתנדבתי רבות בבתי יתומים. אני רוצה לדעת איזה מקצוע יכול להקנות לי מקצוע שיכול להיות מתאים גם לעבודה של ילדים וגם השכר בו גבוה. אני לא מחפשת מיליונים אבל הייתי רוצה להשתכר בסביבות ה-7,000- 8,000 לחודש וגם מקצוע שאני יכולה בעתיד להיות מנהלת או אחראית כי יש בי צד מאד פיקודי ואני חייבת להיות בשליטה ובנהול כל הזמן. שוב, ככה גם אני רגילה מעברי. איזה לימודים? איזה מקצוע עונה על דרישות אלו? אני יודעת שתמיד מתחילים ב"קטן" אבל הייתי מאד רוצה להגיע בעתיד לתפקיד שמרוויח כמו השכר שכבר ציינתי ומתאים לדרישות שתארתי. אבל לא בעוד 20 שנים אלא משהו נורמלי כמו בין 7-10 שנים זה סביר בהחלט. בקשה, מנסיונך וממה שהבנת, תייעץ לי זו החלטה קשה מאד עבורי. אני אוהבת ללמוד ולא משנה מה ואני רוצה לעבוד במשהו שאני אוהבת למשך חיי.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 10:47  29/11/07
הי סילבנה למעשה את מדברת על שלושה צרכים מרכזיים בבחירת העיסוק: שכר, עניין ועבודה עם ילדים. לגבי- שכר, אני מניחה שאם תהיה טובה בתחום עיסוקך את גם תרוויחי. לגבי עניין- את צריכה לשאול עצמך מה את אוהבת וללמוד על תחומים קיימים. ממה שאני מתרשמת תוכלי לפנות לקלינאות תקשורת, תרפיה באומנות, ריפוי בעיסוק- כל אלה עיסוקים עם ילדים, העשויים להיות רווחיים במידה ותעסקי בהם באופן פרטי. בהצלחה
סגור