פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שרונינה | 12:01  25/11/07
שלום בעבר למדתי הנה"ח 1+2 (פעמיים) ולא עברתי את המבחן של משרד העבודה, שלהבנתי הקורס הינו פשוט לכאורה, אני התייאשתי ועזבתי את התחום, אך כיום חשבתי שוב לנסות לאחר שחברי הסבירו לי שלא תמיד עוברים קורס בפעמים הראשונות ושניתן גם לקבל שעורים פרטיים (מעולם לא ידעתי ולא חשבתי על כך). היום אני אמא ל- 3, עובדת כמזכירה במשרה מלאה ומחפשת איך לקצץ בשעות העבודה ולקבל כמובן שכר גבוה יותר. אז חשבתי לנסות שוב ללמוד הנה"ח, הקורס דורש פעם בשבוע 6 ש"ש (סה"כ 320 ש"ש) שזה מתפרש על 11 חודש כמעט שנה, זה לא המון זמן, בזמן הארוך הזה לא אשכח את כל החומר שלמדתי בתחילת הקורס, אני כ"כ פוחדת מכשלון??!!! יעצו לי בבקשה
אלינור | 14:41  25/11/07
1. כשפורשים א הלימודים זה אומר שהם נלמדים אחת ל... כלומר יש לך מספיק זמן לעשות ש.ב ולעבור על החומר עד השיעור הבא... בגלל שהחומר נלמד בקצב איטי (כי נלמד רק פעם בשבוע) נראה לי שזה יכנס לך טוב בראש..ללא לחץ של הבית. יש מסלול גם של פעמיים בשבוע אבל אז את צריכה לעמוד בש.ב בקצב יותר מהיר.. בכל מקרה כדאי לעבור על החומר הנלמד בכיתה לכל שיעור ולא לחכות למבחן. ככה החומר יושב טוב בראש. דבר שני זה לוגיקה ולא ספרות אז אם יודעים יודעים ולא צריך לשנןן בע"פ. 2. תדעי לך שקשה למצוא עבודה ללא ניסיון והשכר בהתחלה לא גבוהה כך שאני לא יודעת למה את חושבת שתעבדי פחות שעות בשכר גבוה ממה שאת עובדת כיום. 3. כדאי לך ללמוד הנה"ח אפשר להתקדם בזה וזה נדרש בכל משרד.. בהצלחה
אלינור | 14:45  25/11/07
ראיתי שכתב שלמדת פעמיים לקורס??? אולי כדאי שתעברי על המחברת לפני שאת רצה להירשם... הרי בטוח את יכולה ללמוד ממנה.. וכדאי לך אולי לבקש הנחה או משהו מהמקום שבו למדת.. אני לא יודעת באיזה מוסד למדת... אבל אולי מצד שני כדאי לך להחליף מוסד שמסבירים בצורה ברורה את החומר וזאת בהנחה שאין לך בעיית למידה..כי נראה לי קצת מוזר ללמוד קורס פעמיים ולא להבין אותו... מעבר לכך הנה"ח דורש תרגול כפי שהסברתי.. אי אפשר לבוא בדקה התשעים ואז ללמוד את כל החומר.
שרונינה | 10:02  27/11/07
אז מה עושים ???!!!
אפרת יצחקי רבינוביץ | 10:50  29/11/07
הי שרונינה אם לא תנסי תרגישי פספוס. זו אופציה לשדרג עצמך, אז כדאי לנסות!
סגור