פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום אפרת, הפנייה שלי די ארוכה ואני מקווה כי תהיה לך סבלנות לענות לי עליה : אני בשלבי סיום לתואר בהוראה לגיל הרך ולעצרי אני לא מתכוונת להיות גננת לעוד הרבה זמן בגלל קשיים בעבודה והמשכורת בכלל. אז חשבתי על לימודי תעודה או תואר שני. רציתי לדעת אילו תחומים את יכולה להציע לי? האמת היא חשבתי על מאבחנת דידקטית /פסיכולוגית או פסיכולוגיה קלינית לילדים אך לצערי בשביל זה אצטרך ללמוד תאור ראשון ושני בתחום או שאני טועה? לצד זה חשבתי ללמוד תואר בקלינאות תקשורת ולפיכך יש לי מספר שאלות : 1.האם ניתן לשלב חיי משפחה עם לימודים אילו? 2. האם יש ביקוש רב לעבודה בתחום? האם שעות עבודה גמישות? 4.מהי מידת הגיוון שקיימת בעבודה?(האם זה נכון כי ניתן להשתלב בהיי טק ) 5.עד כמה העבודה מאפשרת בטוי עצמי? 6. מהם הקשיים ? 7.האם יש אפשרויות קידום ואילו? 8.מה המשכורת במוסדות ממשלתיים ובמקומות פרטיים? 9. איפה כדאי ללמוד –באוניברסיטה או במכללה? מקוה כי לא יותר מדיי שאלות אשמח למענה תודה מראש סופ"ש מקסיםםם אולי :-)
אפרת יצחקי רבינוביץ | 07:09  18/11/07
שלום לימודי קלינאות תקשורת ניתן ללמוד באוניברסיטה בלבד. זהו תחום מבוקש מאוד, היות ואין הרבה קלינאי תקשורת. נתוני הקבלה גבוהים בשל הביקוש. בהמשך השכר גבוה בעיקר אם עובדים בסקטור הפרטי וכן נראה לי שאפשר לשלב חיי משפחה עם התחום.כדי לקבל מידע נוסף על התחום, אני מציעה לך לפנות לספריית המקצועות שבמכון "אדם-מילא" ולקרוא על העיסוק בתוכנת מית"ם.בהצלחה
אולי | 08:57  18/11/07
תודה ,אבל אשמח אם תוכלי להתייחס גם לשאלתי הראשןנה: איזה תואר שני אני יכולה ללמוד לאחר תואר ראשון בחינוך?
אפרת יצחקי רבינוביץ | 16:48  18/11/07
הי הרבה תחומים למשל: מנהל בחינוך, מדיניות ציבורית ,תוכנית שוורץ (לניהול מתנ"ס) לימודי תעודה בטיפול באומנויות, לימודי הנחיית קבוצות, השאלה האם את רוצה לעסוק בטיפול?, בניהול?
אולי | 10:17  20/11/07
תודה על ההכוונה, אך ניהול פחות מעניין אותי. אני יותר נמשכת לעבודה אישית עם ילדים. לפיכך חשבתי על פסיכולוגיה לתואר שני בהתמחות פסיכולוגיה חינוכית או קלינית ילד. אז מהם סיכויי להתקבל לתחומים אילו עם תואר בי אי די ? אני מניחה כי אצטרך לעשות השלמה אז איפה כדאי ללמוד ולכמה זמן? האם לימודי תואר שני הם אינטנסיביים? האם כדאי ללמוד ייעוץ חינוכי במקום השלמות ואז לקבל פטורים בתואר שני בפסיכולוגיה?
סגור