פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
1.ישנם תארים שניים שמגיעים אליהם ממספר רב של תארים ראשוניים. למה זה ככה ומה ההבדל וחשיבות התארים הראשונים אם ככה? כלומר, למה שאלמד תואר ראשון בפסיכולוגיה ואז שני בפסיכולוגיה אם אני יכול ללמוד תואר ראשון במדעי ההתנהגות ולהמשיך משם לתואר השני?!. 2.אני מעוניין ללמוד אבחון כוח אדם וכדומה. ללמוד משאבי אנוש בתעודה או לתואר?. ולמה לא מדעי ההתנהגות?
אפרת יצחקי רבינוביץ | 08:09  10/11/07
הי ארז מדעי ההתנהגות הוא שילוב של פסיכולוגיה/סוציולוגיה ואנתרופולוגיה, כך שללמוד תואר ראשון בפסיכולוגיה או במדעי ההתנהגות, זה אותו דבר ובחלק מהאוניברסיטאות או המכללות יש חוג למדעי ההתנהגות ובחלקן רק פסיכולוגיה. לגבי שאלתך השנייה- אם ברצונך לעסוק באבחון כח אדם, מספיק רק תואר ראשון בפסיכולוגיה. לגבי התחום של משאבי אנוש- ניתן להגיע לתחום זה גם דרך מנהל עסקים, סוציולוגיה ארגונית, לימודי עבודה ועוד.
סגור