פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
tom | 15:00  07/11/07
שלום לכם, תואר באיזה תחום צריך להיות לי על מנת לעסוק ברישום תרופות? האם רק תואר ברוקחות או שגם עם תואר בכימיה אני אוכל לעסוק בזה? האם תואר ראשון מספיק?
בה | 15:15  07/11/07
היי, פעמים רוצים רוקחים ופעמים רוצים גם בוגרי ביולוגיה ... ראה מודעות דרושים. מה שחשוב זה אנגלית שפת אם כולל ניסוח. לא ברור לי למה הינך חפץ במשרה זו שכן מדובר במשרה אדמיני' שיגרתית אחרי לימודים כל כך אינטנסיבים.
tom | 22:50  07/11/07
המטרה שלי היא לעסוק במחקר ופיתוח של תרופות (התחלה עם תואר ראשון בכימיה תרופתית ואז נראה לאן אני אקח את התואר השני - או רוקחות או המשך עם כימיה...) רציתי לדעת עוד אופציות בדרך לתעסוקה הנחשקת... :) המון המון תודה!! אגב, יש לי אנגלית ברמת שפת אם... שאני מקווה שיעזור לי...
אפרת יצחקי רבינוביץ | 18:40  07/11/07
שלום אפשר גם ללמוד כימיה כרקע מקדים. ככל הידוע לי זה מצריך תואר שני.
סגור