פורום לימודי שוק ההון

בהנהלת: יניר כתב  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו לקבל מענה לשאלות הנקרות בדרככם ללימודי שוק ההון: מה בדיוק לומדים? איזה תעודה מקבלים? מה הם ההתמחויות בתחום? מה מצב שוק העבודה? כל זאת ועוד בפורום שוק ההון
 
יניר כתב

מרצה במכללת אפיק פיננסים, רואה חשבון, סוחר כעשר שנים במניות ומטח

 
רועי | 12:03  22/04/09
היי אני בוגר תואר ראשון בכלכלה מנהל עסקים ואני רוצה להתחיל ללמוד באופן פרטי ייעוץ פנסיוני, לכן יש לי כמה שאלות: 1. מאילו בחינות יש לי פטור? אמרו לי שצריך לעשות בערך 3-4 בחינות.. 2. מאיפה אני משיג חומר כדי שאוכל להתחיל ללמוד באופן פרטי? (אין לי כסף לקורס כרגע..) תודה רבה מראש!
מנהל פדגוגי | 09:35  13/05/09
רועי שלום, הבחינה הראשונה שאתה צריך לעבור נקראת "יסודות הביטוח". קורס הכנה לבחינה זו עולה כ-1000 ש"ח. אם אין לך סכום כסף פעוט שכזה, עזוב אותך לימודים. לך לעבוד. סטודנט רעב זה סטודנט שפוגע באיכות לימודיו. לך, רפד קצת את הכיסים וחזור עם כוחות מחודשים. בברכה, נועם.
משה | 10:33  13/05/09
שלום רועי.תיכנס לאתר של משרד האוצר-שם נמצא כל מידע שאתה צריך.כאשר תדע איזה בחינות עליך לעבור,תפנה בפורום הזה או אחר לאנשים שיש להם ספרים או עצה איפה אפשר לקנות אותם.מנהל פורום הוא מייצג את אחד הבתי"ס לשוק ההון (נראה לי "משב" אם אני לא טועה) והוא לא אובייקטיבי,הרי מטרה סופית שלו זה לשווק ביה"ס שלו,למרות שאפשר להגיד לזכותו שהוא עוזר ומסביר להרבה אנשים בצורה מאוד טובה.כמו כן אל תתייאש כאשר מנהל פורום לא יתן לך תשובה מדוייקת(בד"כ הוא מאוד מדייק),תחכה ותקבל תשובות מאנשים אחרים בפורום. בהצלחה!
סגור