פורום לימודי שוק ההון

בהנהלת: יניר כתב  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו לקבל מענה לשאלות הנקרות בדרככם ללימודי שוק ההון: מה בדיוק לומדים? איזה תעודה מקבלים? מה הם ההתמחויות בתחום? מה מצב שוק העבודה? כל זאת ועוד בפורום שוק ההון
 
יניר כתב

מרצה במכללת אפיק פיננסים, רואה חשבון, סוחר כעשר שנים במניות ומטח

 
שני | 12:35  03/04/09
שלום אני מתלבטת אם להתחיל ללמוד כלכלה בהתמחות מימון במכללת רופין או מנה"ס בהתמחות מימון במכללה למנהל/קריית אונו. מה ההבדל בין שני המקצועות מבחינת לימודים? עבודה? שכר? מה מבין שלושת המכללות הכי נחשבת מבחינת המרצים? השתלבות בעבודה? תואר יוקרתי? תודה!!
אלה | 13:48  05/04/09
מנהל פדגוגי | 20:44  05/04/09
אז יש לי עדיפות אליהם כאשר התלבטתי אם ללמוד כלכלה או מנע"ס החלטתי לפי היכן יש בנות שוות יותר רדוד, אני יודע, אבל אני בן וככה אנחנו חושבים תכל'ס זה סתם קשקוש. תלמדי היכן שנוח לך. אין לזה קשר לאח"כ. יותר חשוב היכן עובדים ומה עושים מאשר היכן לומדים ומה לומדים. גם להיכרות אישית יש משקל. "מי שיש לו קשרים לא צריך פרוטקציה" הכי חשוב - תהני בלימודים!
מנע"ס זה הרבה יותר כללי אני באופן אישי מעדיף תואר ממוקד יותר ובגלל זה בחרתי ללמוד כלכלה. לגבי מכללות מומולצות. אני לומד במכללה למנהל בראשל"צ ואני מאוד ממליץ, מרצים הכי טובים בארץ ויש חיי חברה עשירים.
מירי | 09:28  02/05/09
אבל תזכרי שלימודי כלכלה קשים בכמה דרגות ממינהל עסקים שהם לימודים די קלים. כלכלה גם נותן לך יתרון הרבה יותר גדול בשוק וידע נרחב בהרבה. תואר במינהל עסקים ללא ראיית חשבון או כלכלה לא שווה יותר מידי.
סגור