פורום לימודי שוק ההון

בהנהלת: יניר כתב  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו לקבל מענה לשאלות הנקרות בדרככם ללימודי שוק ההון: מה בדיוק לומדים? איזה תעודה מקבלים? מה הם ההתמחויות בתחום? מה מצב שוק העבודה? כל זאת ועוד בפורום שוק ההון
 
יניר כתב

מרצה במכללת אפיק פיננסים, רואה חשבון, סוחר כעשר שנים במניות ומטח

 
תלמיד לעתיד | 12:39  23/03/09
אני מתחיל שנה הבאה לימודי תואר ראשון בבן גוריון. אני מתכנן לקחת כלכלה עים מקצוע הומני כמו למשל מדעי המדינה, האם זה יכול לפגוע לי אחר כך בתעסוקה? מה הם החסרונות במהלך כזה? מושך אותי מאוד תפקיד של אנליסט, הבנתי שבעצם התפקיד הוא חקירת שווקים ותכנון אסטרטגי... מה שמפחיד אותי בכלכלה הוא המעבר בין האקדמיה לעולם העבודה, בשונה למשל מהנדסה שנותנת לתלמיד כלים שמאפשרים להשתלב ישירות בשוק, הבנתי שבוגרי כלכלה עובדים בהתחלה בעבודות יותר כלליות... איזה כלים בעצם נותן תואר בכלכלה העוזרים להשתלב בשוק?
מנהל פדגוגי | 20:00  23/03/09
תואר משולב כלכלה ומדעי המדינה יכול להיות שילוב מעניין בייחוד בהיבט המחקרי של העניין. כיצד האחד משפיע על השני. אפשר לפתח את זה לכיוונים רבים. אם דווקא שוק ההון מעניין אותך, אז אולי תואר בבנקאות היה יותר רלוונטי וממוקד. בכל מקרה, נסה במקביל ללימודים גם לעבוד בתפקידים כמה שיותר קרובים למה שאתה מעוניין לעסוק בו לאחר התואר ולו רק בכדי לצבור ניסיון שטח. בהצלחה!
תלמיד לעתיד | 15:29  24/03/09
לקחתי לתשומת לבי, מודה על התגובה המהירה
סגור