פורום לימודי שוק ההון

בהנהלת: יניר כתב  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו לקבל מענה לשאלות הנקרות בדרככם ללימודי שוק ההון: מה בדיוק לומדים? איזה תעודה מקבלים? מה הם ההתמחויות בתחום? מה מצב שוק העבודה? כל זאת ועוד בפורום שוק ההון
 
יניר כתב

מרצה במכללת אפיק פיננסים, רואה חשבון, סוחר כעשר שנים במניות ומטח

 
לימור | 18:45  05/02/09
שלום, אני עברתי כבר את הבחינת יסוד של דינים ואתיקה, ואני עתידה בימים הקרובים לקבל פטור משאר בחינות היסוד על סמך תואר בכלכלה, אני ניגשת לבחינות המקצועיות ביוני כך שאני מעוניינת להתחיל סטאז', כיוון שאני מחוייבת למקום העבודה שלי עד יוני ונוסעת לחו"ל בספטמבר אני מעוניינת להתחיל את הסטא'ז באוקטובר, שאלתי היא כמה זמן לפני אני צריכה להתחיל לחפש מקום לעשות בו סטא'ז, האם כאשר מתקבלתי לסטא'ז מתחילים ישר? או שיש תקופות מסויימות בהן החברות מקבלות סטאז'ים והן מחפשות מס' חודשים לפני?
cherti | 20:51  08/02/09
לימור שלום , מקצוע הייעוץ\שיווק השקעות איננו דומה לראיית חשבון \ עו"ד שבו המשרדים הגדולים מגייסים סטאז'רים שנתיים לפני ויש לפעמים טרום סטאז'. פה פשוט מתקבלים עם התואר והפטורים ומתחילים סטאז' , באשר לשאלה כמה זמן לפני את צריכה לחפש אני אומר שאם תמצאי בכלל משהו בתקופה של היום אפילו אחרי חצי שנה של חיפושים את ברת מזל - המצב בשוק על הפנים. מציע לך לשקול הסבה לשיווק פנסיוני שבו יש דרישה רבה יותר לאקדמאים מתחום הכלכלה.
סגור