פורום לימודי שוק ההון

בהנהלת: יניר כתב  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו לקבל מענה לשאלות הנקרות בדרככם ללימודי שוק ההון: מה בדיוק לומדים? איזה תעודה מקבלים? מה הם ההתמחויות בתחום? מה מצב שוק העבודה? כל זאת ועוד בפורום שוק ההון
 
יניר כתב

מרצה במכללת אפיק פיננסים, רואה חשבון, סוחר כעשר שנים במניות ומטח

 
איתמר | 16:46  02/02/09
אני בוגר תואר ראשון במנהל עסקים , עברתי את המבחן באתיקה וכעת אני רוצה להבחן במקצועית א' למדתי את הקורס אופציות וחוזים עתידיים ועוד כמה קורסים במימון עם פרופ' רפי אלדור, האם ניתן ללמוד בעזרת הספר שלו לבחינה? ואם לא אז באיזה ספרים שנמצאים בספריות של האוניברסיטה\מכללה ניתן להשתמש? כמו כן, ברצוני לחפש מקום לעשות בו סטג'. האם צריך לעבור בית השקעות אחר בית השקעות ולקוות שיש משרה פנויה או שיש איזה משהו מסודר שבו ניתן למצוא היכן ניתן לעשות סטג'. תודה.
מנהל פדגוגי | 18:41  03/02/09
איתמר שלום, כנס לאתר הרשות והורד מספר מבחנים לדוגמא. בדוק באם לאחר לימודיך אתה מסוגל לענות על השאלות. במידה וכן, הספרים שיש בידך מספיקים. במידה ולא, עליך להרשם לקורס הכנה או לקחת מורה פרטי. אם אתה לומד לבחינה לבד או במקום קטן, תאלץ לפנות לכל בתי ההשקעות בארץ וחברות ההשמה לחיפוש מקום לסטאז'. במידה ותלמד במקום גדול ומסודר (כמו משב שוקי-הון), תוכל להעזר בשרותי ההשמה שלנו למציאת מקום לסטאז'. בהצלחה, נועם.
סגור