פורום לימודי שוק ההון

בהנהלת: יניר כתב  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו לקבל מענה לשאלות הנקרות בדרככם ללימודי שוק ההון: מה בדיוק לומדים? איזה תעודה מקבלים? מה הם ההתמחויות בתחום? מה מצב שוק העבודה? כל זאת ועוד בפורום שוק ההון
 
יניר כתב

מרצה במכללת אפיק פיננסים, רואה חשבון, סוחר כעשר שנים במניות ומטח

 
נועם שלום, אני ממש עכשיו מסיים תואר ראשון ומעוניין לעשות הסבה מקצועית לתחום יעוץ השקעות. אני יודע שעלי לעבור 2 מבחנים אבל אני מתבלט אם את המבחן הראשון באתיקה ודינים לעשות בקורס או ללמוד לבד מספר. מה המלצתך?
גונן שלום, התשובה היא חד משמעית - לקחת קורס. והנה הסיבה: המבחנים של הרשות הם רק פעמיים בשנה. בכדי להתחיל את הסטאז' חייבים לעבור את המבחן בדינים ואתיקה. בכדי לגשת לבחינות המקצועיות, חייבים לעבור את בחינות היסוד. מסקנה: יש לעשות כל מה שאפשר בכדי לעבור במכה ראשונה את הבחינה בדינים ואתיקה. אנו נתקלים באנשים רבים שניסו ללמוד לבד, נכשלו בבחינה והפסידו חצי שנה מהחיים. מיותר! ספר לימוד עצמי עולה כ-300 ש"ח קורס הכנה עולה כ-2000 ש"ח בכדי לפתור את ההתלבטות בין לימוד עצמי ולבין קורס הכנה, משב יצאו במבצע מיוחד שמי שירשם מראש לקורס מקצועית א' (במחיר מאוד תחרותי), יקבל את הקורס בדינים ואתיקה ב-950 ש"ח בלבד. התלבטות נפתרה. בהצלחה, נועם.
גונן | 18:23  28/01/09
עזרת לי מאוד
סגור