פורום לימודי שוק ההון

בהנהלת: יניר כתב  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו לקבל מענה לשאלות הנקרות בדרככם ללימודי שוק ההון: מה בדיוק לומדים? איזה תעודה מקבלים? מה הם ההתמחויות בתחום? מה מצב שוק העבודה? כל זאת ועוד בפורום שוק ההון
 
יניר כתב

מרצה במכללת אפיק פיננסים, רואה חשבון, סוחר כעשר שנים במניות ומטח

 
מנשה | 17:41  11/01/09
נועם מה לעשות? אני רוצה ללמוד את קורס הרישוי בשעות הבוקר וכולם מלמדים רק בשעות הערב. יש פתרון?
מנהל פדגוגי | 18:05  11/01/09
הסר חשש מליבך ביום שלישי הקרוב אנו פותחים קבוצת חשבונאות בשעות הבוקר וביום שישי בעוד שבועיים אנו פותחים קבוצת סטטיסטיקה ומימון. אנחנו עושים רוטציה בין כיתות הבוקר בכל סמסטר, כך שגם אדם שיכול ללמוד בבקרים בלבד יוכל לקבל מענה הולם. המרצים שלנו הם הטובים ביותר בתחום ואת זה אנו משיגים ע"י לקיחת משובים על כלל המרצים בארץ. אנו גם משמשים כשדכנים בין הבוגרים לבין מקומות עבודה, יתרון שלא ניתן לקבל כאשר לומדים לבד או במכללות קטנות. מחיר הקורס המלא הוא 9100 ש"ח כולל מע"מ, דמי הרשמה, ביטוח מעבר וחומרי לימוד. הרבה בהצלחה, נועם.
מנהל פדגוגי | 13:40  12/01/09
ב-3 השנים האחרונות, קורס הבוקר היחידי שיש במגמות (למעט ימי שישי) הוא ניתוח ניירות-ערך. אם תכליל גם את ימי שישי, אז נוסף רק הקורס של דיני ני"ע ואתיקה מקצועית (למעט מפגש אחד במוצ"ש סמסטר אחרון). קורסים בחשבונאות, כלכלה וסטטיסטיקה ומימון לא נלמדו בבוקר ב-3 השנים האחרונות במכללת מגמות. למען הסר ספק, אין לי שום דבר נגד מכללת מגמות ואני חושב שזהו מתחרה ראוי.
סגור