פורום לימודי שוק ההון

בהנהלת: יניר כתב  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו לקבל מענה לשאלות הנקרות בדרככם ללימודי שוק ההון: מה בדיוק לומדים? איזה תעודה מקבלים? מה הם ההתמחויות בתחום? מה מצב שוק העבודה? כל זאת ועוד בפורום שוק ההון
 
יניר כתב

מרצה במכללת אפיק פיננסים, רואה חשבון, סוחר כעשר שנים במניות ומטח

 
מה דעתך על טריידנט קפיטל מרקט?הם מגייסים אנשים ללא רקע בשוק ההון ומציעים להם לעבור הכשרה במסחר. האם אתה מכיר אותם?הם רציניים? וגם מה ההבדל בינם לבין פאי פיננסים,שמעתי שגם להם תוכנית הכשרה? תודה.
מנהל פדגוגי | 13:29  12/10/08
נירה שלום, טריידנט קפיטל מרקט זה בעצם מאיר ברק. הוא מלמד קורסים קצרים בשוק ההון בדגש על השוק האמריקאי. לדעתי, הקורסים קצרים מידי ויקרים יחסית לכמות שעות הלימוד. במקרה כזה הייתי מעדיף לבחור בקורס ברוקר עצמאי במכללת משב שוקי-הון. פאי פיננסים מתמקדים בכלל בתחום אחר, תחום הנגזרים בשוק הישראלי. הקורס שלהם יקר מאוד ואינטנסיבי מאוד. נראה לי קצת כבד על הסוחר המתחיל חסר תואר שני במתמטיקה יישומית. אם תגידי מה המטרה שלך בלימודים, אוכל לייעץ לך יותר טוב לגבי איזה קורס לקחת. בברכה, נועם.
הי נועם, המטרה שלי בכלל היא להיכנס ולעבוד בשוק ההון.עברתי את בחינת המיון בפאי (רבים יגידו לא ביג דיל)ומה שנקרא הצצתי ונפגעתי. אני מגיעה מעולם הרפואה ואני מחזיקה בתואר באחד ממקצועות הבריאות וכפי שאתה בוודאי מבין אין כאן כל קשר לשוק ההון.אבל זה נראה לי מעניין ואתה צודק הקורס בפאי מאוד יקר. כאשר המטרה שלי בעצם היא ללמוד קורס שילמד אותי מאפס ויאפשר לי למצוא עבודה מתגמלת בשוק ההון.לציין שאני מתחילה לימודי משפטים ואם זה יסתדר אז ארצה גם לשלב.מה דעתך,לאיזה קורס לכוון? תודה.
אז עוד יותר בקיצור..אני מבקשת לעשות הסבה מקצועית מתחום שונה ולא רלוונטי לשוק ההון.על איזה קורס היית ממליץ בהנחה שארצה לעסוק במקצוע זה כשכירה.האם יש קורס אשר מלמד מאפס ויכול לאפשר לי לעסוק בכך בסיום הקורס?והאם לאותו קורס ישנם לימודי המשך(לצורך התקדמות בעתיד)? תודה
מנהל פדגוגי | 07:49  16/10/08
נירה שלום, במקרה שלך הייתי ממליץ לשכוח מפאי פיננסים ולהתמקד ברישוי כפול: ייעוץ פנסיוני + ייעוץ השקעות. הרבה יותר טוב לקריירה מהימורים על אופציות מעו"ף. בברכה, נועם.
לימור | 11:36  09/11/08
למה צריך תואר שני במתמטיקה. אני סיימתי צבא לפני שמונה חודשים ועכשיו מתחילה את הסטאז' בפאי. אני חפשתי מקצוע ופאי הצליחה לתת לי אותו.
מנהל פדגוגי | 21:11  17/11/08
קראתי כתבה בגלובס לגבי פיא פיננסיים שהם בתהליכי סגירה. יש אמת בדבר?
סגור