פורום לימודי שוק ההון

בהנהלת: יניר כתב  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו לקבל מענה לשאלות הנקרות בדרככם ללימודי שוק ההון: מה בדיוק לומדים? איזה תעודה מקבלים? מה הם ההתמחויות בתחום? מה מצב שוק העבודה? כל זאת ועוד בפורום שוק ההון
 
יניר כתב

מרצה במכללת אפיק פיננסים, רואה חשבון, סוחר כעשר שנים במניות ומטח

 
יש לי תואר בכלכלה ואני שוקל לגשת למבחן ביסודות הביטוח. רציתי לשאול מה סיכויי למצוא סטאג' לפני שאעשה מקצועית א ופנסיוני גמר כשיש בידי תואר בכלכלה ופטור מיסיודות ביטוח? האים יקבלו אותי או ידרשו שאעבור קודם מקצועית א?
מנהל פדגוגי | 21:52  25/09/08
דני שלום, מחלקת ההשמה שלנו עזרה לתלמידים רבים למצוא מקום לסטאז' גם לפני מעבר הבחינות המקצועיות וגם מבלי שהיה להם תואר כלשהו. אז גם אתה יכול. בברכה, נועם.
יש מצב לקבל סטאג' ביעוץ השקעות גם בלי מקצועית בהנחה שיש לי תואר בכלכלה ואני עושה אצלכם דיני ני"ע ומצליח לעבור במבחן?
מנהל פדגוגי | 11:10  28/09/08
עמי שלום, בוודאי! הרי זה החידוש שהרשות עשתה - ניתן להתחיל התמחות עוד לפני מעבר הבחינות המקצועיות. בברכה, נועם.
עמי | 11:17  28/09/08
בהנחה שאני לומד אצלכם, תצליחו למצוא סטאג' כזה בשבילי? כי שמעתי שמאוד קשה, כמעט בלתי אפשרי למצוא היום סטאג' ביעוץ השקעות - השוק מלא
מנהל פדגוגי | 16:07  28/09/08
אתה קצת מתבלבל. זה לא מתפקידנו למצוא לך עבודה. נכון שגופים רבים פונים אלינו בכדי להגיע לתלמידים המחפשים עבודה נכון שאנו בוחרים אלו משרות ראויות להיות מפורסמות לטובת הבוגרים שלנו נכון שבוגרים רבים בוחרים לעשות שימוש בשירות הזה נכון שחלקם אף מגיעים לראיון עבודה ומתקבלים אבל זה בהחלט לא אומר שאחרי שנרשמים אצלנו לקורס, יושבים בבית רגל על רגל ומחכים שנמצא לך מקום עבודה. ממש לא. עליך להראות רצינות ולחפש באופן אקטיבי מקום עבודה. כן, אנחנו יכולים לעזור. אבל לא, אנחנו לא תחליף לאמא פולניה. אנא קח את הדברים ברוח טובה הכוונות שלנו טובות חג שמח, נועם.
סגור