פורום לימודי שוק ההון

בהנהלת: יניר כתב  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו לקבל מענה לשאלות הנקרות בדרככם ללימודי שוק ההון: מה בדיוק לומדים? איזה תעודה מקבלים? מה הם ההתמחויות בתחום? מה מצב שוק העבודה? כל זאת ועוד בפורום שוק ההון
 
יניר כתב

מרצה במכללת אפיק פיננסים, רואה חשבון, סוחר כעשר שנים במניות ומטח

 
אריק וקסלר | 12:42  09/09/08
הבנתי שכדי להישתלב בשוק תואר ראשון יכול להיות לא מספיק,האם בהנחה שאין לי כוונה לעשות תואר שני שווה לי להתחיל תואר ראשון. יש שמועות לא טובות לגבי כלכלה באוניברסיטת חיפה,האם יש בהם אמת? מה היא המשכורת של כלכלן מתחיל,שמעתי שהיא בקושי עולה מעל המינימום,אם כך האם שווה לילמוד תואר זה?
מנהל פדגוגי | 23:41  09/09/08
עושה השלמה מקצועית לייעוץ השקעות והולך לעבוד בבנק. אבל למה אתה רוצה ללמוד כלכלה?
אריק וקסלר | 11:40  11/09/08
אני חושב שזה מקצוע יותר מעניין מהנדסה,הבעיה שהבנתי שאם תואר ראשון אי אפשר לעשות הרבה דברים,אם כך עדיךף לעשות שיפור בגרויות וללמוד חשבונאות?שיאפשר לי יותר הזדמנויות בעתיד
מנהל פדגוגי | 17:04  11/09/08
בעלי תואר בכלכלה בדר"כ עושים קורס הסבה קצר ליעוץ השקעות או יעוץ פנסיוני ומשתלבים יפה מאוד במוסדות פיננסיים. אכן לתחום החשבונאות יש כיום יותר ביקוש. קח באוניברסיטה איזה קורס בכלכלה וקורס בחשבונאות ותראה מה יותר מעניין אותך. זה אולי יעזור לך בהחלטה.
ליאו | 18:05  11/09/08
הפקולטה לכלכלה בחיפה בתור מי שלמד שם היא אחת הזוועתיות שיש מבחינת מנהלה, נוקשות, או עזרה מהמזכירות. המרצים רובם על הפנים, אם כי יש כמה מהם מובילים בתחום (לא שזה הופך אותם למרצים טובים יותר). כמובן שיש אחד שניים שאהבתי וידעו גם ללמד. אם אפשר ללמוד את זה במקום אחר, מומלץ.
סגור