פורום לימודי שוק ההון

בהנהלת: יניר כתב  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו לקבל מענה לשאלות הנקרות בדרככם ללימודי שוק ההון: מה בדיוק לומדים? איזה תעודה מקבלים? מה הם ההתמחויות בתחום? מה מצב שוק העבודה? כל זאת ועוד בפורום שוק ההון
 
יניר כתב

מרצה במכללת אפיק פיננסים, רואה חשבון, סוחר כעשר שנים במניות ומטח

 
המבולבל | 03:34  05/09/08
אני מתחיל לימודים לתואר ראשון בכלכלה בסוף אוקטובר . לאחר שקראתי קצת בפורום התבלבלתי מאט , אני רוצה מאוד לעבוד במשהו שקשור בשוק ההון אבל ממה שקראתי כאן אני יכול להגיע לאותם מקומות עם קורסים בודדים שזמן הלימוד שלהם קצר בהרבה וזול יותר מ 3 שנות לימודים . אז עם מישהו יכול לעזור, מה נותן לי תואר בכלכלה שלא נותנים לי כל הקורסים שקשורים בשוק ההון . ולאיזה התמחות עדיף לי לעשות בישביל להתברג בעבודה שקשורה בניהול השקעות\ניתוח שווקים .
מנהל פדגוגי | 13:36  07/09/08
תואר בכלכלה נותן לך עוד שורה בקורות החיים. שורה חשובה ששווה 3 שנים מהחיים ופחות 60K ש"ח בחשבון הבנק. בזכות שורה זו, יזמנו אותך ליותר ראיונות עבודה ותוכל להשתלב ביותר תפקידים במשק. כעובד מדינה גם תקבל תוספת לשכר במידה ותסיים את התואר. גם האמא של החברה תשמח (הבת שלי יוצאת עם אקדמאי) אבל החברה פחות (ידוע שכלכלנים פחות טובים במיטה מאשר ציירים). האבא ממילא לא אוהב את הרעיון שאתה עושה את בתו הקטנה אז אל תטרח לרצות אותו (קרב אבוד). חשוב חשוב חשוב - נסה עוד במהלך הלימודים להשתלב בעבודה באיזה מוסד פיננסי כלשהו. ולא, לא התכוונת לברמן בפאב.
סגור